امین فارسیجانی 16 شهریور 1402 0 دیدگاه

خرید آپارتمان در چیتگر

خرید آپارتمان در چیتگر

خرید آپارتمان در چیتگر به دلیل نوساز بودن این منطقه و داشتن امکانات بسیار متعدد نظیر آب و هوای بسیار عالی، منظره بی‌نظیر و بکر،ترافیک کم و روان و هم‌چنین اتصال به تمامی نقاط تهران و امکان خرید با کمترین بودجه از رونق اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار گشته است. در این مقاله از سایت فایل ۲۲ تصمیم داریم تا شما عزیزان را در امر خرید آپارتمان در چیتگر راهنمایی نماییم و به همین خاطر به معرفی کامل این منطقه خواهیم پرداخت. اگر شما نیز مشتاق سرمایه‌گذاری در این طرح هستید می‌توانید تا پایان این مقاله همراه ما بمانید تا با بهترین سایت آنلاین املاک چیتگر با فایلینگ کامل پهنه‌ها مانند پهنهa، پهنه d و  پهنه طبیعت  آشنا گردید.

خرید آپارتمان در چیتگر

منطقه چیتگر کجاست؟

تهران از منطق بسیار مختلفی تشکیل شده است که یکی از این مناطق جدیدالتاسیس کاملا نوساز؛ منطقه چیتگر یا همان منطقه ۲۲ می‌باشد که جزو بهترین محله‌های شهر تهران و پر وسعت‌ترین محله‌ها محسوب می‌گردد. منطقه چیتگر از شهرک‌های مختلف و متعددی تشکیل شده است که اغلب توسط سازمان‌های خصوصی مختلفی با هدف خانه‌دار کردن پرسنل خود تحت نظر برترین معماران و طراحان ساخته شده‌اند که یکی از این شهرک‌ها  را شهرک امام رضا(ع)  تشکیل می‌دهد. بزرگترین پروژه معماری ایران در داخل آن شکل گرفته است و دارای پنج پهنه مختلف نظیر پهنه a، پهنه d، پهنه طبیعت، پهنه  b و هم‌چنین پهنه c می‌باشد.

خرید آپارتمان در چیتگر به شدت رواج پیدا کرده است. امکانات رفاهی و تفریحی این پروژه در املاک چیتگر  به حدی زیاد هستند که بسیاری از افراد قصد سرمایه‌گذاری و خرید آپارتمان در چیتگر را دارند. در ادامه به طور کامل به معرفی این پروژه وسیع خواهیم پرداخت.

خرید آپارتمان در چیتگر

امکانات موجود در پروژه نیروی ارتش املاک چیتگر

بنای اولیه این پروژه توسط نیروی ارتش و با هدف خانه‌دار کردن اعضای قدیمی خود انجام گرفت که در داخل این پروژه بزرگ همانطور که اشاره نمودیم پنج پهنه مختلف وجود دارد که پهنه d   یا همان پهنه طبیعت و پهنه a نسبت به سایر پهنه‌ها بزرگتر می‌باشند. با ما در مقاله خرید آپارتمان در چیتگر همراه باشید. به طور کلی پهنه a یا همان پهنه بوستان دارای ۲۱ برج  در نام‌های مختلفی مانند ارکیده و غیره می‌باشد که  داخل هر برج تعداد واحد‌های زیادی با متراژ‌های مختلف وجود دارند. پهنه d  یا همان پهنه طبیعت نیز  به دلیل قرارگیری زاویه‌های آن به سمت مناظر طبیعی نظیر جنگل و دریا به نام پهنه طبیعت نام‌گذاری شده است.

به طور کلی؛ در تمامی پهنه‌های موجود در املاک چیتگر امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی برای هر واحد، انباری مجزا، سیستم اعلام واطفا حریق، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، کتابخانه و فضای سبز و لابی من جداگانه طراحی شده است. نگهبانی تک تک املاک چیتگر به صورت بیست و چهار ساعته می‌باشد که در نتیجه این امر نگرانی افراد پس از خرید آپارتمان در چیتگر از لحاظ عدم امنیت کافی به طور کامل از بین خواهد رفت. امکانات تفریحی بسیار زیادی در داخل املاک چیتگر واقع شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌‌توان  به تفرج‌گاه‌هایی همچون پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و مراکز خرید پر‌طرفداری همچون ایران مال، بام لند و هم‌چنین مرکز خرید طوبی اشاره نموده که باعث شده است افراد در هنگام خرید آپارتمان در چیتگر نگرانی از جهت سر رفتن حوصله خود نداشته باشند.

خرید آپارتمان در چیتگر

اگر وسیله حمل و نقل سواری ندارید و  در منطقه املاک چیتگر به خصوص در نزدیکی پهنه a  و پهنه d یا همان پهنه طبیعت ایستگاه‌های مترو بسیار زیادی وجود دارند که شما را به راحتی به هر نقطه دلخواه می‌رسانند. علاوه بر ایستگاه مترو در این منطقه ایستگاه اتوبوس و خطوط تاکسیرانی نیز وجود دارند که در نتیجه امکان سفر شما عزیزان را به سراسر شهر تهران فراهم می‌کند و به همین خاطر خرید آپارتمان در چیتگر گزینه‌ای عالی است. این منطقه به دلیل همجواری با پارک‌های متعدد نظیر باغ ملی گیاهشناسی و هم‌چنین دریاچه چیتگر و همجواری با  کوه‌های متعدد از آب  و هوای بسیار عالی  و معتدلی برخوردار است و مانند شهر تهران پر از دود و دم نیست. با خرید آپارتمان در چیتگر سلامت خود و عزیزان‌تان را حفظ نمایید؛ چرا که این منطقه فاقد آب و هوای بسیار بد است و در نتیجه استنشاق هوای آن باعث ابتلا افراد به بیماری‌های مختلف ریوی نمی‌شود و سلامت قلب شما را تهدید نمی‌کند.

در داخل منطقه املاک چیتگر مراکز فرهنگی هنری بسیار زیادی مانند مساجد،سینما، تفرج‌گاه، پارک، فضای سبز،مرکز خرید، سوپر مارکت، هایپر مارکت، نانوایی، پروتئین سرا، شیرینی فروشی و غیره وجود دارد. در ضمن در داخل این منطقه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های مختلفی وجود دارد که در صورت تزریق و یا درمان می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. برخی افراد فکر می‌کنند این منطقه از شهر تهران بسیار دور است در حالی که این مطلب اصلا صحت ندارد چون در اطراف این شهرک و پهنه a، پهنه طبیعت یا پهنه d اتوبان‌های مختلفی نظیر شهید همت، خزایی و غیره وجود دارد که با خرید آپارتمان در چیتگر می‌توانید از طریق این اتوبان‌ها به راحتی به تمامی نقاط مختلف تهران بروید.

خرید آپارتمان در چیتگر

برای انتخاب فایل مناسب در املاک چیتگر از چه طریقی اقدام نماییم؟

املاک‌های بسیار مختلفی در این منطقه وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها  املاک سایت فایل ۲۲ است که می‌توانید برای خرید آپارتمان در چیتگر کمک بگیرید که به دلیل سابقه بسیار طولانی و کادر تخصصی مجموعه به طور کامل ساپورت تمامی فایل‌های این منطقه به خصوص املاک چیتگر واقع در تمامی پهنه‌ها مانند پهنه d و پهنه a را برعهده دارد. در نتیجه شما عزیزان می‌توانید برای خرید آپارتمان در چیتگر، رهن یا اجاره مغازه، انتخاب خانه مسکونی آپارتمانی یا ویلایی همین حالا به سایت فایل ۲۲ مراجعه نمایید.

خرید آپارتمان در چیتگر

چرا سایت فایل ۲۲ را انتخاب نماییم؟

ما از زمان قبل از احداث شهرک‌ها و مناطق مختلف موجود در املاک چیتگر فعالیت خود را در زمینه فایلینگ کلیه آپارتمان‌ها و مناطق این منطقه آغاز نموده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت از سایت فایل ۲۲ در زمینه خرید آپارتمان در چیتگر در تمامی پهنه‌ها مانند. پهنه a و پهنه d یا همان شهرک طبیعت کمک بگیرید.

خرید آپارتمان در چیتگر

خدماتی که توسط سایت ما انجام می‌گیرد.

از جمله خدماتی که توسط سایت فایل ۲۲ در زمینه املاک چیتگر انجام می‌گیرد می‌توان به اجازه املاک، خرید آپارتمان در  املاک چیتگر، منزل ویلایی، مغازه یا واحد مسکونی، مشارکت در ساخت اشاره نمود‌. هم‌چنین شما عزیزان می‌توانید برای ثبت آگهی فایل‌های خود در حوزه منطقه ۲۲ و خرید آپارتمان در چیتگر به صورت رایگان از فایل ما کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا به سایت ما مراجعه فرمایید.

نظر بدهید