پروژه پهنه B شهرک چیتگر (پهنه سروستان)

نیرو ارتش جز‍ء یکی از ارگان‌های مهم موجود در کشور می‌باشد که به منظور رفاه حال پرسنل خود طرحی به نام توانمند‌سازی بتاجا را پیاده‌سازی کرده است. در این طرح یکسری پهنه‌ها یا برج‌ها همانند پهنه B در معرض فروش قرار‌می‌گیرند که برای شرکت در این طرح به منظور خانه‌دار شدن می‌توانید طبق روش ‌موجود در مقاله زیر و از طریق سایتfile22 اقدام نمایید. از‌ این رو؛ تصمیم گرفتیم در این مقاله به صورت اختصاصی و کاملا شفاف این بحث مفید را باز‌کرده و به صورت کامل در رابطه با این پهنه یعنی پهنه B صحبت کنیم. اگر در نیرو ارتش  و بتاجا کار می‌کنید، خواندن مقاله را از دست ندهید.

پروژه پهنه B چیست؟

همان طور که می‌دانید؛ هر ارگان برای رفاه حال پرسنل خود یکسری امتیازات ویژه برای آن‌ها قائل می‌گردد. طرح بتاجا و استفاده از  پهنه B تنها متعلق به کارکنان و پرسنل محترم و زحمت‌کش ارتش است که برای حفظ امنیت کشور حتی از جان خود هم گذشته‌اند. در ‌واقع بایستی بگوییم این پهنه یکی از مجتمع‌های لوکس و برج‌های زیبا در منطقه شهرک مسکونی چیتگر تهران است که این پرسنل عزیز از طریق دریافت و خرید سهام می‌توانند اقدام به خرید خانه در آن کنند. برای این منظور می‌توانید از سایت File 22 کمک بگیرید.

پهنه B در سایت file22

پی‌ریزی‌ها، اصول خرید و فروش سهام توانمند‌سازی در پهنه B، انتخاب واحد، خرید و فروش زمین و یا آپارتمان از جمله کار‌هایی می‌باشند که توسط سایت file22 و همچنین توسط یکسری پرسنل کاملا کار‌بلد و زبده موجود در آن به‌ صورت آنلاین انجام می‌گردد. در ادامه نحوه انجام این کار، تمامی مدارک مورد نیاز و شرایط آن را برای‌ شما شرح خواهیم داد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا پهنه B برای این‌کار انتخاب شده است؟

نیروی‌ ارتش در سالیان خدمت خود از هیچ‌گونه خدمتی کوتاهی نمی‌کنند و بنابر‌این حق مسلم آن‌ها ‌است تا بتوانند در این اوضاع و شرایط نابسمان اقتصادی قادر به تهیه ملک و خرید خانه یا چند متر جا برای خود باشند. اما به راستی چرا پهنه B انتخاب شد؟

در هنگام انتخاب یک آپارتمان در شهر شلوغ تهران عواملی مانند نزدیکی به فروشگاه‌های مواد غذایی، نزدیکی به پارک، نزدیکی به مترو، رفت‌و‌آمد سریع، بسیار حائز اهمیت می‌باشند که به همین خاطر پس از بررسی‌های مختلف در این شهر و سنجیدن تمامی جوانب از میان پنج پهنه موجود در تهران، پهنه B در منطقه۲۲ انتخاب گردید. زیرا دارای شرایط خاص و استثنایی زیر می‌باشد:

·         بنیاد تعاون ارتش یا همان بتاجا سازنده آن است.

·         افراد به آسانی می‌توانند به اتوبان‌های متعددی همانند حکیم همدانی و خرازی دسترسی داشته باشند.

·         ایستگاه‌ مترو به آن بسیار نزدیک است و حمل‌و‌‌نقل عمومی را راحت کرده است.

·         آزاد‌راه‌های مختلفی مانند تهران-کرج، تهران-چالوس و غیره به آن بسیار نزدیک هستند.

·         نگهبانی ۲۴ساعته برای بلوک‌های مسکونی انجام گرفته که باعث بالا‌رفتن چند‌برابری امنیت گشته است‌.

·         فضای‌سبزی بسیار زیبا در آن احداث گشته تا کودکان بتوانند در آن بازی کرده و یا حتی افراد در آن استراحت کرده و یا به پیاده‌روی مشغول گردند‌.

·         علاوه بر پارکینگ برای هر واحد آپارتمان، پارکینگ مهمان هم دارد.

·         در نزدیکی پهنه B، سوپر‌مارکت، داروخانه، نانوایی، وجود مدارس متعدد در مقاطع گوناگون، آموزشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ ورزشی و غیره قرار گرفته و سبب گردیده تا این پهنه با موقعیت استثنایی گردشگری، توریستی، اقتصادی و آب‌و‌هوایی عالی برای این سروران گرامی انتخاب گردد. (در واحد‌های تجاری طبقه‌های پایین پهنه B تعدادی از امکانات یاد‌شده برای رفاه حال عزیزان وجود دارند.)

·         نزدیک به ایران مال، فرودگاه‌های مختلف( مهرآباد، امام و غیره)،  باغ ملی گیاه‌شناسی، شهر‌بازی هزار‌و‌یک شهر و نارنجستان نیز می‌باشد.

معماری پهنه B به چه صورت می‌باشد؟

این پهنه دارای ۱۵بلوک می‌باشد که ۷تا از آن‌ها در ضلع‌شمالی و ۸تا در ضلع جنوبی به شکل پروانه‌ای و هلالی‌شکل ساخته شده‌اند و این سبک از طراحی علاوه بر نورگیر کردن منازل سبب دوقلو به‌نظر رسیدن هر برج گردیده‌ است. اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول کند این است که آیا واقعا از لحاظ سیستم امنیت و ساخت‌و‌ساز این برج  بی‌عیب‌و‌نقص است؟

لازم به ذکر ‌است که بگوییم تمامی سازه‌های برج پهنه B از اسکلت‌های‌بتنی، عایق‌های ضد‌حریق، دیوارهای عایق حرارت و با‌کیفیت‌ترین متریال از قبیل پیچ، مهره و مصالح اولیه ساخته شده‌اند که باعث شده تا پهنه B در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی و غیر‌مترقبه محفوظ بماند. برای خرید واحدهای این برج به سایت File 22 مراجعه نمایید.

این طرح مختص چه افرادی می‌باشد؟

برای دریافت سهام‌های متعلق به واحد‌های ۲۰ یا ۵۰ متری شما بایستی دارای سنوات کاری ۲۰سال بالا باشید تا بتوانید از طرح بتاجا یا همان سهام خانه‌داری طراحی شده در پهنه B استفاده نمایید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام در این طرح و همچنین ارزش سهام‌ها، موضوعی است که مورد سوال خیلی از افراد می‌باشد. مدارک لازم جهت ثبت نام در این طرح شامل موارد زیر می‌باشد:

·         همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه

·         کپی تمامی فیش‌های واریزی

شایان ذکر است که سهام‌ها به دو دسته ۵۰ متری و ۲۰متری تقسیم می‌گردند که قابلیت انتقال به غیر را هم دارند. شما با استفاده از File 22 می‌توانید واحد مورد نظر خود را در پهنه B انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

برای سرمایه‌گذاری و خرید واحد در پهنه B چه کنیم؟

شما عزیزان می‌توانید با در دست داشتن مدارک هویتی خود از قبیل شناسنامه، کارت ملی، کارت ارتش، برگه سابقه و سنوات کاری خود اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید. به واسطه وجود مشاورین بسیار زیاد در این زمینه انتخاب صحیح مشاوره خبره، باعث داشتن خریدی رضایت‌بخش است که به همین منظور شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ما یعنی file22 این عملیات را انجام دهید.

مدیریت محترم مجموعه و تمامی همکاران مجرب ما در این تیم اختصاصی و قدرتمند با سابقه تخصصی بالای ۹ سال توانسته‌اند تمامی حقوق و حریم مشتریان را حفظ نموده و آن‌ها را در جریان خرید، رهن، اجاره و سایر موارد کمک کنند.

دقت داشته باشید که به دلیل دانش ویژه تخصصی این مجموعه، تمامی جوانب کار به صورت دقیق و قانونی در‌ نظر گرفته می‌شود و شما با خیالی راحت می‌توانید اقدام به تهیه منزل رویایی خود در پهنه B بهترین نقطه تهران کنید.

علاوه بر خرید اگر به عنوان مالک یک آپارتمان هستید نیز می‌توانید در صورت تمایل به فروش ملک خود برای فایل کردن آن اطلاعات خود را برای‌ مجموعه ما ارسال کرده و در فرم ورود ثبت نمایید تا به سرعت با شما جهت تکمیل پرونده و انجام کار، تماس بگیریم.

حتما تاکنون متوجه گشته‌اید که file22 یک املاک آنلاین می‌باشد که شما می‌توانید از طریق آن تمامی کار‌های قابل انجام در املاک‌های حضوری را مانند موارد زیر انجام دهید:

·         پیش فروش و خرید آپارتمان

·         دریافت مشاوره رایگان

·         رهن، اجاره، خرید یا فروش ملک در تمامی پهنه‌ها از جمله پهنه B

·         اخبار و اطلاعات جدید

 در صورت نیاز به هرگونه سوال، مشاوره، گرفتاری، راهنمایی تنها پیام گذاشته و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرسنل مجرب ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند تا بتوانید از بین گزینه‌های موجود بهترین آن را انتخاب نمایید.

اگر قصد‌ دارید قبل از اتمام این املاک بسیار زیبا و لوکس در پهنه B بتوانید اقدام به پیش خرید آن‌ها کنید؛ کافیست همین‌ حالا وارد سایت file22گردید و با مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید.

 

نقشه و پلان برج های N & D پهنه B

نقشه و پلان نقشه برج N پهنه B

نقشه تیپ 1 برج N پهنه B

پللان دو بعدی تیپ 1 برج N

نقشه تیپ 2 برج N پهنه B

پلان دو بعدی تیپ 2 برج N

نقشه تیپ 3 برج N پهنه B

پللان دو بعدی تیپ 3 برج N

نقشه تیپ 4 برج N پهنه B

پللان دو بعدی تیپ 4 برج N

نقشه تیپ 5 برج N پهنه B

پللان دو بعدی تیپ 5 برج N

نقشه و پلان برج D پهنه B

نقشه تیپ 1 برج D پهنه B

نقشه تیپ 2 برج D پهنه B

نقشه تیپ 3 برج D پهنه B

نقشه تیپ 4 برج D پهنه B

  • تیپ 4 واحدهای 125 متری
  • شماره واحدها: 4، 13
  • واحد ها در غرب و شرق برج

نقشه تیپ 5 برج D پهنه B

  • تیپ 5 واحدهای 184.18 متری
  • شماره واحدها: 5، 14
  • واحد های خوش نقشه در غرب و شرق برج

نقشه تیپ 6 برج D پهنه B

  • تیپ 6 واحدهای 125 متری
  • شماره واحدها: 6، 15
  •  در شمالغرب و شمالشرق برج

نقشه تیپ 7 برج D پهنه B

  • تیپ 7 واحدهای 168.26 متری
  • شماره واحدها: 7، 16
  • واحد های خوش نقشه در شمال و جنوب برج
  • پذیرایی پرده خور

نقشه تیپ 8 برج D پهنه B

  • تیپ 8 واحدهای 178.08 متری
  • شماره واحدها: 8، 17
  • واحد های خوش نقشه در شمال و جنوب برج

نقشه تیپ 9 برج D پهنه B

  • تیپ 9 واحدهای 125 متری
  • شماره واحدها: 9، 18
    واحد های خوش نقشه در شمال و جنوب و مرکز برج
برای دیدن فایل های فروشی یا اجاره ای این برچ ها، صفحه اصلی FILE22 را کلیک کنید.